vineri, 7 septembrie 2007

De ce sa dansezi?

Dansul e unul dintre acele modalitati de a face ca totul in jur sa pluteasca.
Ai o zi grea la serviciu, o saptamina plina de proiecte,teze si examene ai o o saptamina plina de probleme,ca sa potzi incepe saptamina cu noi forte trebuie sa faci ceva sa dai un REFRESH.

Dansul e una din metodele mele,imbinand auditivul,vizualul si fizicul (la discoteci ma refer)...ma detzsez de toate problemele acumulate de-a lungul saptamanii.A ajuns pentru mine chiar o mica terapie,sunt momente in care simt nevoia sa dansez si nu stiu de ce....asta e motivul am nevoie de acel REFRESH.

Muzica ma poarta departe iar miscarile si dansul imi dau adrenalina,in situatiile in care sunt linga mine anumite persoane pe care vreau sa le impresionez(am si eu zilele mele:),atunci nu mi-ar place sa alunec sau sa fac o miscare gresita sau sa fiu in dezacord cu ritmul.....

Cu timpul ama invatat sa am rabare si sa ma decic cu totul pt acest Hobby,pt mine asa reprezinta dansul...un Hobby (dar si o mica terapie).

Va recomand aceast Hobby cu cea mai mare caldura...

In curind voi putea fi alaturi de voi sa va gidez, vom putea explora impreuna in pasi de dans...cu ocazia deschiderii cursurilor de: Clubbing in Timisoara!

Niciun comentariu: